Načítám...
  Zpět na výpis
Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás

Poslední mírně poškozený kus

EAN: 9788086135281

Akční cena s DPH:
119.00 Kč
Původní cena s DPH:
238.00 Kč
Ušetříte:
119.00 Kč
Doprava OSOBNÍ ODBĚR/Provozovna - Javorník - dle předem domluvy s DPH:
0.00 Kč ?PLATÍ JEN při předem platbě na účet: 2100031284/2010.
Doprava PPL zásilka/bank. převod nebo dobírka ČR - PONDĚLÍ - PÁTEK s DPH:
100.00 Kč
Doprava PPL zásilka/bank. převod nebo dobírka-Slovensko - PONDĚLÍ - PÁTEK s DPH:
180.00 Kč
Doprava PPL zásilka/bank. převod nebo dobírka- Slovensko - jen SOBOTA s DPH:
180.00 Kč
Dostupnost:
Neznámá
Tento produkt nelze koupit
Informace o produktu

Autor: Godfrey Harris

Anotace 1: Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování.

Podnikatelé, potřebujete, aby se o vás mluvilo? Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat, a návodů na to, jak uskutečnit reklamní kampaň, která vás nebude stát ani haléř. Úspěšné společnosti začínají oceňovat starý dobrý zdroj reklamy - zákazníky. Kniha přináší nápady, jak spokojeným zákazníkům poskytnout informace, které by mohli předat dál. Encyklopedie metod ústní reklamy ukazuje podnikatelům, jak systematicky vytvářet a podporovat přiznivá ústní doporučení a jak potlačit nepříznivé ohlasy. Představuje zásady tvorby ústní reklamy, stovky vyzkoušených nápadů pro každý typ podnikání a základní metody vytváření vlastní ústní kampaně.

Diskuse (0)

V diskuzi není zatím žádný příspěvek, buďte první!

Nové téma

E-mail není v diskuzi zveřejněn
Provozovatel je oprávněn nezveřejnit příspěvky, které jsou v rozporu se zákonem nebo jinak nevhodné.