Zpět na výpis
Tom „Big Al“ Schreiter: JAK PROLOMIT LEDY A PŘIMĚT KTERÉHOKOLI POTENCIÁLNÍHO ZÁJEMCE, ABY VÁS PROSIL O PREZENTACI

Z jakéhokoli zájemce dokážete vytvořit žhavého kandidáta, který se bude chtít dozvědět všechno o vaší společnosti.

EAN: 9788087426418

Akční cena s DPH:
169 Kč
Akční cena bez DPH:
154 Kč
Původní cena s DPH:
188 Kč
Ušetříte:
19 Kč
Dostupnost:
skladem
Skladem:
100 Ks
Počet:
Ks
Informace o produktu

Chcete se naučit dovednosti, jak prolomit ledy a docílit toho, aby vás potenciální zájemci o vaše obchodování sami prosili o prezentaci? Z jakéhokoli neznámého či známého potenciálního zájemce dokážete vytvořit žhavého kandidáta, který se bude chtít dozvědět všechno o vaší společnosti.

 

Chcete umět prolomit ledy a dosáhnout toho, aby vás potencionální  zájemci o spolupráci v síťovém marketingu prosili o prezentaci?

Budete schopni vyprovokovat kteréhokoli potenciálního zájemce, ať někoho známého nebo cizího člověka, aby se chtěl dozvědět všechno o vašem podnikání.

Jak?

Tím, že se naučíte efektivně a nenásilně představit svoje podnikání v rámci společenského rozhovoru pomocí snadné sekvence několika slov, která nelze odmítnout.

Vaši potenciální zájemci v podstatě chtějí to, co jim nabízíte, ale mají strach, že se jim někdo snaží něco prodat. Ovšem rádi by nakoupili a rádi by se zapojili. Proč tedy nepoužívat společensky přijatelná slovní spojení, která je přimějí k tomu, aby vás doslova prosili o prezentaci?

Tato kniha obsahuje několik účinných receptů s mnoha příklady, které můžete použít nebo si upravit. Jakmile pochopíte, jak tyto recepty fungují, budete schopni sami na vyžádání vymýšlet svoje fráze na lámání ledů, které budete používat a přenášet na lidi ve vaší síti. Vaši distributoři se už nebudou obávat z vyhledávání možných zájemců; naopak - budou tuto činnost zbožňovat.

Je to mnohem zábavnější, když máme všechno pod kontrolou. Distributoři chtějí tvrdě pracovat, ale prostě nevědí, co říkat. Jejich úvodní náhodné poznámky ničí jejich šance a špatné zkušenosti se podepisují na jejich sebevědomí. Tyto špatné zkušenost pak vedou k tomu, že se vyhýbají vyhledávání dalších zájemců.

Nacvičenými slovy a frázemi ale všechno změníte. Rychle se dostaví pozitivní výsledky. Vyhledávání nových lidí bude opět zábavné.

Užijte si zkušeností, jak působit na negativní lidi, na pozitivní zájemce, na příbuzné, spolupracovníky, na cizí lidi, na vytipované lidi... na kohokoli, prostřednictvím pár zábavných frází na lámání ledů, které si užijí i ti oslovení. Pak budete trávit celý týden prezentováním, místo toho, abyste celý týden ztratili vyhledáváním lidí, se kterými byste mohli promluvit.

A už nikdy neuslyšíte, že by si jeden z vašich distributorů stěžoval: „Prostě nemám nikoho, s kým bych mohl promluvit.“

Lámání ledů je nejlepším způsobem, jak vdechnout vašemu podnikání v síťovém marketingu novou energii.

Dokumenty ke stažení (1)

Ke stažení

Diskuse (0)

V diskuzi není zatím žádný příspěvek, buďte první!

Nové téma

E-mail není v diskuzi zveřejněn
Provozovatel je oprávněn nezveřejnit příspěvky, které jsou v rozporu se zákonem nebo jinak nevhodné.

Doporučené produkty

Tom "Big Al" Schreiter: Velký Al vypráví

č.: 9788087426142

Systém získávání spolupracovníků aneb jak s humorem, rychle a úspěšně budovat své pracovní skupiny bez teorií...

skladem

148 Kč133 Kč121 Kč bez DPH

DetailKoupit

Bernie De Souza: PŘESTAŇTE PRODÁVAT a ZÍSKEJTE KLIENTY! Devět ...

č.: 9788087426401

Snadněji získáte více klientů. Samotný prodej bude pouze příjemným rozhovorem, završeným prodejem. Vyzkoušené postupy!

skladem

218 Kč196 Kč178 Kč bez DPH

DetailKoupit